Foto: Bestuur, vrijwilligers en enkele standhouders. Foto: Johan Bokma.

Damito-beurs brengt bijna 54.000 euro op voor Imminkhoeve

DALFSEN - Een cheque van 53.750 euro kon Esther van der Kooij, bestuurder van de Imminkhoeve, vrijdagavond in ontvangst nemen. Dat bedrag heeft de Damito-beurs opgebracht, iets meer dan bij de vorige editie.

De 22e Damito consumentenbeurs werd gehouden op 7, 8 en 9 maart in De Trefkoele+ in Dalfsen. Vrijdag werd de opbrengst bekend gemaakt tijdens een afsluitende avond voor alle vrijwilligers en een aantal standhouders. Deze vrijwilligersavond vond plaats in de Imminkhoeve en de aanwezigen werden getrakteerd werden op een voortreffelijk diner bereid door de Imminkhoeve. Alle vrijwilligers werden vanHarte! bedankt en Magic John goochelde de cheque tevoorschijn. De Imminkhoeve gaat het bedrag gebruiken voor diverse bewegingsmiddelen.

Esther van der Kooij ontvangt de cheque van Damito-voorzitter Wim Dankelman.

 

 

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Volgende Damito-beurs


Inmiddels is het 66 jaar geleden dat de eerste editie van de beurs plaatsvond. De laatste 36 jaar is de opbrengst bestemd voor de Imminkhoeve. Zes bestuurs- en commissieleden namen afscheid tijdens de vrijwilligersavond. Met heel veel enthousiasme en vernieuwende aanpak hebben Wim Dankelman, Herman Baarslag, Jeanet van der Hoek, Harry Meinen, Dick Schuttert en Bas Wagenmans zich de afgelopen jaren ingezet. Zij werden hartelijk bedankt voor hun bewezen diensten in de afgelopen jaren en kregen allen de inmiddels welbekende Damito slagroomtaart. Tot slot lagen er voor iedereen nog leuke presentjes klaar. De volgende Damito-beurs wordt georganiseerd in 2022.

 

 

Delen:

Tip de redactie

Heb jij nieuws voor de Dalfser Marskramer? Laat het ons weten!

Lees meer

De Dalfser Marskramer

Verschijnt iedere dinsdag in een oplage van 22.900 exemplaren in Ankum, Balkbrug, Dalfsen, Hasselt, Hoonhorst, IJhorst, Lemelerveld, Nieuwleusen, Oudleusen, Rouveen, Staphorst, Vinkenbuurt en Witharen.

© - Ontwerp & realisatie: FIZZ | Digital Agency